22 Julai 2009

G iNtErViEw iKLAn...




em mule2 aku memang tak nak g..coz takut kene tipukan..pastue aku saje2 lew ajak dak yang kijew ESSO nie...rupa2nya diew minat dalam ini bidang ..em aku pun g lew kan..mase aku g tue hari rabu lepas..kitaorang g interview di KLCC....em tempat class tue...aku g berdua ngan diew...em jumpelah KAK IRMA yang handlekan amik bakat2 barukan..pastue g jupe manager diew..em isi borang..yang datang adew la dalam 6 orang...manager tue terangkan la dari A sampai Z...em aku saje jew try..aku memang budjet tak dapat..coz yg g tue pun sume x pakai tudung..em dalam bidang ENTERTAMENT nie nak kew orang pakai tudung kan??em aku x kisah..sajew2 datang...em kitaorang balik dalam jul 5 macam tue....sebabkan budak tue yakin diew dapat...diew tanggung sumernyer dari tambang pegi dan balik serta makan...em bertuah gak aku...hehehehe...




em dan nak dihabeskan cerite...dak tue dpat jadi model..em sekarang nie yg membuatkan aku GERAM bangat...dak tue langsung x contact aku..padahal aku yg tunaikan impian diew...aku x lah mengungkit kan..tapi..langsung da x msg n tny kabar..benti kijew ESSO pun 24 jam..da dapat jadi model dan gaji masyuk kan...

em aku mest kene ngan orang macam niekan..kita da tulun...tapi lupew diri lak....


em yg buleh ku katakan..semoga berjaya dalam bidang model mu....em aku kepilkan pic kitaorng k..dak nie lawa..tapi..cepat lupew diri...em......saksikanlah.....

1 ulasan: