12 Ogos 2009

aku da berubah????




em mase nie sebelum nak g kojew aku sempat lagi mik gambo kat bilik ha..hehehehe...aku da sehat sikit dari selsema ngan sakit tekak...em aku rase aku keseorangan jew..em udah idak berteman..bukan promote yew..tapi meluahkan isi hati ini...aku penah bagi tau kawan aku SHEETAL yang kawan aku kijew kat ofise nie..mmng aku rapat ngn diew...walaupun diew bangsa nepal..tapi lahir kat malaysia yew..banyak tulun aku..aku down diew mest adew..em aku penah kata ngan diew..siapalah jodoh aku kan..em asal bercinta mest putus ditengah jalan..ingatkan kekal tapi tak kesampaian...em hanya YANG MAHA ESA jew tau aku jodoh ngan siapa..em aku redha...da dew pakwe kesayangan aku(kete aku) da cukup kan...yang tue biarlah mase menentukan...tue lah aku bz kan diri aku ngan kijew jew..coz aku x nak pk mcam nie lah...ini lah aku sekarang..RAZANA RUMYANIS...

1 ulasan:

  1. emmm...bila muda remaja memang begitu, biarlah takda pakwe, dari ada tapi menyakitkan kepala. Kenkadang mulut berkata 'takda pakwe takpe' tapi dalam hati...'manalah nak cari pakwe nieh ekk' hehehehe.

    All the best for your Carrier, itu lebih penting demi masa depan yang Cemerlang, selamat maju jaya!! (cam slogan skolah lak)...hahahaha

    BalasPadam