24 Jun 2009

KiSaH ciNTaKu beRaKhIr....


begitu perit aku nak terima ...tapi setelah sahabat2 ku di sukaki serta sahabat ku di ofis menenangkan aku...baru aku dapat accept...em aku redha...bak kata membe ku..(perempuan baik untuk lelaki baik)...so aku terima ngan redha....aku x nak pk da kan...biarlah ia berakhir..da bukan itu jodoh ku...em selepas nie ati ku da kering hendak menerima insan yang bernama lelaki.....biarlah hidup ku sorang begini..ati senang tanpa memikirkan masalah cintaku yang tiada berpenghujungnya...aku doakan ko bahagie dengan pilihan ko serta aku berpesan...biarlah aku perempuan terakhir yang ko tinggalkan .....ko pun bukan makin muda..umur makin meningkat..pe lagi yang ko cari dari sorang perempuan???kadang2 aku terpk...ape yang xdew kat aku yang perempuan len dew??em ikutkan ati hendak jew aku makin hamun si diew..tapi aku tabahkan ati ini...umo ku pun mudew lagi...aku akn pk pasal kijew serta ketepikan cinta ini wat sementara waktu sehingga aku betul2 sudah bersedia insan bernama lelaki ini...thanks wat aku cam nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan