24 Jun 2009

LaSt piC...


em aku nak g tau something kat cni.isnin hari tue aku dapat satu permintaan...em aku mmng x tau nak wat pe....tapi sambung mase aku tak dapat join g the curve tue...malam tu aku dapat brite tentang seorang hamba allah nie...merangkap bf aku la kan???senang citer diew tue pakwe aku..em aku dapat tau diew nie nyer perangai..mmng mase tue aku da x tau nak wat pew...sampaikan aku g tau vale oc...aku ternanges depan diew...em aku mmng nak serang sumeone tue..tapi aku xdew bukti..so aku maleh nak tengok mukew diew mase nak g the curve tue..aku terus balik..tanpa g tau membe len ...aku da x tahan da mase tue..air mata aku berjujuran mengalir.....em nak cakap pun x bley..sejak balik dari gabai tuelah fikiran ku terganggu...n then nie pic terakhir.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan