24 Jun 2009

MEnGaPaKah NasiB Ku bEgiNi.....


em sambung balik citer tadi.....rupa-rupanya sahabatku sume da tau perangai diew..aku rase aku owang last tau..nape??em tapi aku pekak kan tinge jew..just ignore kan...tapi bilew hari isnin (22/06/2009) si diew mintak break ngan aku....mase tue baru hari first aku pose...em dan baru jew past solat...aku mmng x ley accept...pe salah aku??angin xdew...ribut xdew...aku dilakukan begini...aku down..x tau nak wat pe..aku mmng geram sangat sampaikan aku post kat sukaki kat kaki borak n kaki gado...em aku nanges setengah hari...kijew ku aku x ley concentrate....n then membe ku sameera(sheetal re) pujuk ku di dining room...em aku mmng tension...em alasan diew x munasabah langsung..mak x berkenan??em padahal aku jpe mak diew kat ulu bendul mase tue kebetulan family diew berkelah...ok jew...siap borak2 lagi..em nie alasan diew...diew kate diew bingung...em so jalan penyelesaian diew....break..kata2 keramat yang kuar dari mulut diew ...diew g email kat aku..em aku tny balik nape??sampai skunk tanpa jawapan...aku sedih??em aku tau diew cam ne owngnyer..mase silam diew..tapi ikutkan ati...bley jew aku citew kat cni...tapi aku da promise with someone...aku kuburkan cerita mase silam diew....em yang aku geram..siap kate nak merisik???pe cer??em kalo niat nak menkan perasaan aku..lupekanlah k...kalo aku tau diew cam nie..mase aku dapat cite buruk tentang diew...aku da lame mintak break..tapi membe aku kate sabar..tanya diew sendiri..bilew aku tanya...xdew jawapan dari tuan punya badan....aku siap defend diew lagi...tapi nie yang aku dapat.....nape wat aku cam nie?????????????????????????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan